"لحظه نماز ، لحظه وصال"

من با نماز به تو میرسم

من با نماز به تو میرسم

اگر میخواهید نمازتون مورد تائید حضرت حق قرار بگیرد
و نمازتون اون نمازی بشه که حضور قلب دارد
روزانه یک مطلب در رابطه با نماز مطالعه کنید.
.............................................................
منبع مطالب "لحظه نماز،لحظه وصال"

از روی کتب ( پایان مطلب نام کتاب ذکر شده )
از سایت های مرجع (منبع سایت زده شده)
سعی شده بیشتر مطالب دست نویس باشد

دو نکته:
1) تمامی مطالب کوتاه نوشته شده
و خواننده با وقت کم
مطلبی رو فرا میگیرد
و حوصله میکند مطالب بعدی هم بخواند.
.............................................................
2) اگه نماز نمیخونی که ایشالله یه روزی بیای تو مسیر بندگی
اگه نماز میخونی توی فنوت نمازت دعای فرج فراموش نشه
.............................................................

آخرین نظرات

طنز نماز

بعد از مطالب ارزشی در مورد نماز ، مطالبی که کمک میکنه به بهتر شدن نمازمون

که فرمود نماز ستون دین است،

یاد یک شعر طنزی در رابطه با نماز افتادم

که آقای سعید طلایی

جلوی رهبر خوندن

و رهبر رو به خنده در آوردن

و در آخر هم آقا به شوخی فرمود: «خیلی خوب بود. خدا ان‌شاءالله این نماز را از شما قبول کند

 

دانلود کلیپ :

دانلود نماز

 

متن شعر در ادامه مطلب

 

فکرم همه‌جا هست، ولی پیش خدا نیست
سجاده زردوز، که محراب دعا نیست


گفتند سر سجده کجا رفته حواست؟
اندیشه سیّال من ای دوست! کجا نیست؟!


از شدت اخلاص من، عالم شده حیران
تعریف نباشد، ابداً قصد ریا نیست!


از کمّیتِ کار که هر روز سه وعده
از کیفیتش نیز همین بس، که قضا نیست


یک‌ذره فقط کُندتر از سرعت نور است
هر رکعتِ من حائز عنوان جهانی‌ است!


این سجده سهو است؟ و یا رکعت آخر؟
چندی‌ است که این حافظه در خدمت ما نیست


ای دلبر من! تا غم وام است و تورم
محراب به یاد خم ابروی شما نیست


بی‌دغدغه یک سجده راحت نتوان کرد
تا فکر من از قسط عقب‌مانده جدا نیست


هر سکه که دادند دو تا سکه گرفتند
گفتند که این بهره بانکی‌ است، ربا نیست!


از بس‌ که پی نیم‌ وجب نان حلالیم
در سجده ما رونق اگر هست، صفا نیست


به‌به، چه نمازی‌ست! همین است که گویند
راه شعرا دور ز راه عرفا نیست!

 

نظرات (۸)

سلام
 ممنون از شعر و کلیپ باحال....

:)
قشنگ بود :)
۲۴ دی ۹۳ ، ۱۶:۱۵ محسن امیری
عالی عالی عالی
خدا قوت
انشا الله موفق تر باشید
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۵ علیرضا رحمت آبادی
براتون صلوات فرستادم
پاسخ:
دستتون درد نکنه
۲۵ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۰ محمود موحد
سلام 
خسته نباشید
زیبا بود
ان شاءالله خدا نماز هممون رو قبول کنه
پاسخ:
علیک سلام
من میخواستم خلاصش کنم دلم نیومد جاییش رو حذف کنم
سلام
با تشکر از اینکه با ما سر زدید

 اشعار خوبی بود ولی دانلود نشد

alirouhi.blog.ir
پاسخ:
علیکم سلام
خیلی ممنون که گفتید
درستش کردم
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۰ نجمه محروقی
سلام دانلودش کردم برادر
ممنون 
عالی بود
۳۰ دی ۹۳ ، ۱۰:۵۹ بانک نماز
سلام
خدا قوت
شما هم وب سایت باارزشی دارین
موفق و پایدار باشید.
من هم وب شما را جز وبلاگ دوستان قرار دادم.
ممنونم که به بانک نماز سر زدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">